Goodbye~

Chciałabym się pożegnać.

Prowadzenie tego bloga sprawiało mi wiele przyjemności przez te wszystkie lata. Wiele się zmieniło, poznałam tu wiele osób, spełniłam się lalkowo i zdjęciowo. Dziękuję za Wasze komentarze, za to, że mnie obserwowaliście. Dzięki Wam ten czas był dla mnie o wiele przyjemniejszy i śmiało mogę powiedzieć, że rozwinęłam się i poznałam tu wiele wspaniałych osób.

Nie przestaję lalkować. Po prostu format bloga przestał mi odpowiadać, a nie chcę odchodzić bez pożegnania, jak to zazwyczaj bywa. Dlatego mam nadzieję, że zobaczymy się wkrótce ponownie, może już nie tu, ale gdzie indziej. Na zakończenie mam dla Was kilka ostatnich zdjęć jakie zrobiłam mojej już-nie-tak-nowej lalce, której jednak tutaj nie pokazywałam. Nie będę kłamać, mówiąc, że to ona jest teraz moim małym oczkiem w głowie i właśnie jej poświęcam najwięcej uwagi. Marzyłam o niej od samego początku mojego lalkowania, a w poprzednim roku to marzenie wreszcie się spełniło. ♥
 
 






Dziękuję Wam za wszystko, do zobaczenia! ♥


PS: jeśli jednak wciąż chcecie obserwować moje lalkowo-figurkowe poczynania, zapraszam na mojego Instagrama: @mik_kyu

Brak komentarzy

Jeżeli spodobał Ci się post, zostaw komentarz!