Unfragment

Dzisiaj taki nieplanowany post z nowymi dzisiejszymi zdjęciami.
Są też zdjęcia starsze, na których fociłam Miku (żyć mi nie dała ta mała paskuda, strasznie ją zaniedbałam..) i kwiatek i super kawaii królik. No czyli takie randomowe te zdjęcia, wzięłam wszystko, co mi się najbardziej podobało.

Randomowe zdjęcia, oprócz tych z Loui. Dzisiaj założyłam jej stockowego wiga Nelli, bo tak, jakościowo jest lepszy niż jej zwykły. Z tamtym chyba na razie kończę współpracę, bo się nie dogadujemy. Moim zdaniem w nowym - starym wigu wygląda bardzo słodko, a że kasy nie mam wcale, jak na razie nie dostanie nowego wiga. 

Piosenkę możecie sobie włączyć, pewnie nie każdemu podpasuje, no ale mnie się podoba.
Zawsze słuchałam jej, jak wracałam ze szkoły do domu, w sumie nie wiem czemu, jakoś tak mi zawsze na playlistę wpadała i taki już zwyczaj został.








ale wcina trawkę ^3^

Z tego zdjęcia jestem bardzo zadowolona :D
Jak to zwykle bywa, przypominam o konkursie! Macie jeszcze dużo czasu na nadsyłanie zdjęć!

Do napisania! :D

5 komentarzy

  1. Loui jest cuda! Kocham ją <3 A ostatnie zdjęcie rzeczywiście Ci się udało ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia i przedostatnia fotka wymiatają :D Są świetne. Loui wygląda pięknie w blondzie. Btw. strasznie podobają mi się te błękitne końcówki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Loui jest pięknie we wszystkim. :3 Ten wiguś jest świetny, uwielbiam takie barwne ombre. ;3
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia ^^ Najbardziej podoba mi się to z Loui w czapeczce - wygląda w niej cudnie :3

    P.S. Piosenka też bardzo mi się podoba, wpada w ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój zwierzaczek skradł moje serce, mega słodziak! :D
    Ostatnie zdjęcie rzeczywiście bardzo udane.
    Loui wygląda bardzo ładnie - fajny pomysł z przefarbowaniem końcówek. Efekt końcowy jest super :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się post, zostaw komentarz!