if I held my hand up high It would come to reach the sky

Dzieńdoberek! 



Jak Wam mija jesień? Czekacie już na święta? Ja bardzo, szczególnie, że zamierzam z Julką zrobić lalkowe wakacje! Moje lalki pojadą do niej, jej lalki przyjadą do mnie. Już się nie mogę doczekać, znowu będę mogła zobaczyć Loui! Dodatkowo w moim domu zamieszkał ostatnio ktoś nowy. I nie jest to lalka. ^_^ To młoda kotka o imieniu Taiga. Pokażę Wam ją kiedyś, ale jak na razie nie zrobiłam jej żadnego fajnego zdjęcia. Nie przedłużając, obiecałam Wam sesję Miku w plenerze. I oto ona. Zdjęć nie jest za dużo, ale podobno liczy się jakość, a nie ilość i mam nadzieję, że mi to wybaczycie, haha. 





Jak niektórzy wiedzą, miałam ostatnio przykrą sytuację z wigiem dla Sybil. Kupiłam dla niej wiga, ale niestety sklep przysłał rozmiar za duży. No więc kolejny miesiąc czekania aż Wam ją pokażę..

Do napisania!

7 komentarzy

  1. ojeej *-*
    Jak ona ślicznie na tych zdjęciach wygląda, chociaż zgaduję że na żywo jeszcze fajniej :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna z ładniejszych lalek, jakie widziałam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja kocham Twoje lalki, już nie mówiąc o zdjęciach! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisałam już kiedyś, że kocham Twoje zdjęcia? Zawsze są delikatne, urocze i oddają urodę i stylizacje Twoich, zresztą też niesamowitych, lalek :D

    Przykro mi z powodu wiga dla Sybil TT... Trzymam kciuki aby tym razem udało się ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia!!!
    Przede wszystkim kolory - wyraziste i soczyste. Kontrast turkusowego wiga i jesiennego tła naprawdę zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia!!!
    Przede wszystkim kolory - wyraziste i soczyste. Kontrast turkusowego wiga i jesiennego tła naprawdę zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia! I lalka urocza. ♥ Piękna i delikatna. Dziękuję również za odwiedzenie mojego bloga. :3

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się post, zostaw komentarz!