Magiczny dzień w roku

Witajcie kochani!

Nie było mnie tu sporo czasu, podczas tych prawie dwóch miesięcy u moich lalek wydarzyło się naprawdę sporo dobrych rzeczy. Sybil otrzymała nowego wiga i mam nadzieję, że niedługo uda mi się Wam ją zaprezentować. Miku też ma nowego wiga. Przemalowałam jej  też jednego chipa aby pasował do jej nowego wyglądu. Uznałam, że w sumie w trakcie tworzenia jej designu całkowicie przestała przypominać postać na której była wzorowana stockowo. Dlatego dzisiaj na zdjęciach występuje już jako Aoide, co z greckiego znaczy oda. Aoide była mitologiczną muzą pieśni. 




Jutro Wigilia. Cieszę się jak dziecko, dzisiaj nawet sprzątanie sprawiało mi radość! Choinka już ubrana, barszcz się gotuje, jednym słowem święta za rogiem. Nawet moje lalki wymieniają się prezentami, Poziomka postanowiła kupić Aoice misia o jakim zawsze marzyła. ♥

 

 

 

 

 W ten cudowny, wyjątkowy czas chciałabym Wam życzyć wszystkiego najlepszego. Abyście spełniali marzenia, bardzo wierzę w szczęście nas wszystkich. Chciałabym, abyście te kilka dni spędzili w gronie osób, które kochacie. Czy to rodzina, czy przyjaciele, nieważne. Ważne, byście mogli dzielić miłość razem z nimi, bo to właśnie miłość sprawia, że te dni są takie specjalne.



7 komentarzy

  1. Dziękuję <3 Tobie też życzę wspaniałych Świąt!
    Piękne zdjęcia. Jestem zakochana w tej dwójce :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie one są śliczne. ♥ ^w^
    No i ja Tobie również życzę wesołych, cudownych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie razem wyglądają! Przemiana Twojej Miku - a raczej już Aoide - zdecydowanie na duuuży plus, jest teraz jedyna w swoim rodzaju <3 Zdjęcia jak zawsze piękne, ale tym razem czuć na nich niesamowitą magię świąt!

    Wesołych Świąt!🎄

    OdpowiedzUsuń
  4. Są cudowne! Miku teraz jest nie do poznania. Śliczne zdjęcia! ♥♥♥ Wesołych Świąt!!! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są cudownie magiczne! Mogłaby na nie patrzeć godzinami ♥
    I oczywiście Wesołych Świat. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Twoje lalki i zdjęcia. Zawsze mają taki śliczny klimat, że aż miło się robi jak się na nie patrzy <3
    Również życzę wesołych świąt ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne są te lalki, a te zdjęcia tak strasznie mi się podobają, są naprawde doskonałe :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się post, zostaw komentarz!