Ta smutniejsza siostra Poziomki

Dzisiaj zdecydowanie miałam dzień, który można określić jako "dolly mail day".

Przybyły do mnie dwie paczuszki - jedna z Chin, druga z USA. Domyślacie się już kto to i co to? ^_^

Chciałabym Wam zaprezentować prześliczną Pullip Laurę. Od dawna miałam ochotę na mroczniejszą pannę w mojej kolekcji. Z tego też względu pożegnałam małą Andante *machamy do Ciebie, Ula!* i kupiłam kolejną Pullip. Jednak to Pullipy zawładnęły moim sercem. Nie zmienia to jednak tego, że kiedyś i tak zdobędę jedną, albo ze dwie Dalki. Po prostu jeszcze nie czuję się na siłach, żeby kompletować drugą garderobę i zaopatrzyć się w jakiegoś foszka.  

Na Laurę od dłuższego czasu czekało już obitsu i wig. Za to jej ubranka i buty jeszcze nie dotarły, mam nadzieję, że pod koniec września uda mi się pokazać kreacje, jakie dla niej wymyśliłam.~

Powiem Wam, że zakochałam się w tej przerażonej mordce. Jej face up jest prawie identyczny, jak u Pullip Seili, ale nie przeszkadza mi to. Miałam kiedyś okazję robić zdjęcia ślicznej Seili Oltasi i wiem, jak bardzo fotogeniczny to model. 

Dobra, nie przedłużam, zapraszam na kilka zdjęć!




 To, co mi się najbardziej w jej stocku spodobało to...oczy. Oczy i buty. Reszta, chociaż piękna i dopracowana, nie jest do końca w moim stylu. Dlatego już przed kupnem podjęłam decyzję - jej stock powędruje do kogoś innego. Tym kimś jest kochana Aira, której serdecznie dziękuję. ^^

Ona naprawdę stoi w butach na obcasach i stockowym ciałku! Szok!!

Czyż one nie są niesamowite?
 .
.
.
Dobra, koniec Laury. Czas na Aurę! 
Aura została starszą siostrą Poziomki. Tą nieco spokojniejszą, bardziej rozważną i  mniej rozmowną. Bardzo jednak kocha swoją siostrzyczkę i wstaje najwcześniej z całej rodziny, by pomóc zrywać jej zioła. 

A Poziomka dostała nowego wiga na urodziny (tak, były urodziny Poziomki, a ja w tym czasie płakałam nad spalonym rzutnikiem na konwencie). Nie bijcie. Proszę.











Jak Wam się spodobała Aura? Ja za każdym razem jak na nią spoglądam, szeroko się uśmiecham. Coś czuję, że naprawdę ją pokocham i zostanie u mnie naprawdę długo.

6 komentarzy

  1. Aura jest prze-prześliczna *-* mnie też zachwyciły jej oczy a także powieki, w ogóle ma cudny makijaż, no i buty są niesamowite ^^ a sukienka i wig świetnie jej pasują.

    OdpowiedzUsuń
  2. całą trójką się zachwycam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest, gratuluję <3
    Uroczo razem wyglądają ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja nowa panienka mnie zauroczyła. Cudowna! Razem z siostrą wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się post, zostaw komentarz!