Dyńkon - Meet we Wrocławiu

Hej, hej, witajcie!

Godzinkę temu wróciłam z wrocławskiego meetu dyńkowego, więc zdjęcia są świeżutkie i jeszcze pachnące nowością. ♥ 

Nasze grupowe (klik!) spotkania mają to do siebie, że są... wielkie. Zawsze. To było trzecie nasze spotkanie, pierwsze we Wrocławiu. Pojawiło się ponad 40 lalek, w większości oczywiście dyniek. Były też Czosneczek Czesio i Brokuł Bartek. XD


Ja osobiście nie daję rady obfocić takiej ilości lalek, więc przepraszam właścicielki, jeżeli ich lalka nie załapała się na foty. Wszystkie panienki były przepiękne i na szczęście udało mi się zrobić (telefonem..) grupowe zdjęcie. Mój aparat ma zbyt wąski obiektyw, by zmieściło się w kadrze tyle dobra. xD





Spotkałyśmy się w Pasażu Grunwaldzkim, co było dobrym wyborem jeśli chodzi o oświetlenie i złym, jeśli chodzi o miejsce do siedzenia i rozłożenia lalkowego przybytku. Lalki w kulminacyjnym momencie dosłownie nie mieściły się na stole.







Debbie nawet dostała na meecie nowego wiga! Dzięki Aira ♥




Wyżej wspomniane telefonowe zdjęcie grupowe. Czyż one nie są piękne?
I tym grupowym akcentem się z Wami pożegnam. Jestem wykończona, ale szczęśliwa. Jeszcze raz dziękuję wszystkim obecnym na spotkaniu i tym, którzy mieli być, ale nie udało się dotrzeć przez pogodę i nie tylko. ^^

Do zobaczenia, mam nadzieję niedługo!

5 komentarzy

  1. Tyle szczęścia na jednym grupowym zdjęciu <3
    Ile bym dała by być tam z Wami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Woah! Ile lalek! Zazdroszczę meetu, a dwie dalki z czwartego zdjęcia od dołu skradły moje serce, a już zwłaszcza ta czerwonowłosa, śliczności *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zobaczyć tyle piękności na raz. Szkoda tylko, że ten Wrocław tak daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, że choć na fotach można
    obejrzeć te okazy - dzięki :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne lalki, fenomenalne zdjęcia i super blog. Jeszcze super piękny kolekcjonerski okaz Czosnka Czesia na ostatnim zdjęciu, no nieźle. Szkoda, długo nie piszesz. To najlepszy blog jaki czytałam o tej tematyce, więc szkoda. Napisz jeszcze kiedyś! Masz piękne lalki! ~Kopnęłam cię, to kop do działania~

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się post, zostaw komentarz!