And I'm home...



Witajcie!

Jak Wam mijają wakacje? Mi szczerze mówiąc jak na razie nudno, ale za niedługo Animatsuri (kto się wybiera? :D) potem urodziny, wyjazd w góry i spotkania z przyjaciółmi. Nie mogę się już tego wszystkiego doczekać! ^_^ Dostałam się też do liceum i klasy do jakiej chciałam, więc mam już najgorszy stres za sobą. :D

A co u lalek?

A no, u Airis jak było tak jest.
Za to u Loui... bardzo duża zmiana! Wczoraj wróciła z customu. :D Makijaż wykonała EvilCupcake i jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego. Loui jest delikatniejsza, ale to nadal Loui. Nawet w tym nowym makijażu wygląda jak ona, nie jest inną lalką, nadal ma ten sam charakter - jeśli wiecie, co mam na myśli. Muszę jej jakieś nowe ubrania poszyć czy kupić, nasza lalkowa szafa jest bardzo malutka. ;_;
I wiga trzeba koniecznie nowego kupić, podobnego, ale nowego, bo ten to już chyba kończy swój żywot. xD I obitsu usztywnić! Czeka nas tyle zmian... Niedługo też wybieramy się na mini meeta, przywieziemy dużo zdjęć!




Zbliżenie na makijaż :3
Pokażę Wam jeszcze niedługo jej genialne brwi, które tutaj niestety zasłania grzywka. :D

Bonusowy motylek. 8D
Raz jeszcze przypomnę: mam flickra! KLIKU KLIKU

W poprzednim poście pytałam o konkurs. Spotkałam się z pozytywnym odzewem, więc całkiem niedługo spodziewajcie się jakiegoś konkursiku!
 Do napisania!

7 komentarzy

  1. Fajne zdjęcia, makijaż faktycznie jej pasuje. c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dostania się do wymarzonej klasy! Ja też już mam stresy związane z rekrutacją do liceum za sobą, całe szczęście XD Śliczna Loui! Bardzo ładnie wygląda w nowym mejkapie. Najbardziej podoba mi się drugie zdjęcie :3.
    + Boję się motyli, ale ten ma ładne skrzydełka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiałam Loui w poprzednim wydaniu, ale teraz jest jeszcze piękniejsza!
    No i gratuluję dostanie sie do liceum :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Loui ma prześliczny makijaż.Gratulacje dostania się do wybranej klasy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ;)
    Loui jest przepiękna *o* Bardzo podoba mi się jej NOWY makijaż. A mimo to i tak nadal pozostaje tą kochaną Loui ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. *O* !Piękna! *O* Na początku nawet tego nie zauważyłam, ale jak dopiero przeczytałam. Tak jak mówisz - jest duża zmiana ale to nadal Loui. :3 Evil wykonała kawał dobrej roboty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku! Jaką śliczną masz lalkę ( ´∀`)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się post, zostaw komentarz!