Konkurs! + nowe zdjęcia :3

Post wcześniej obiecałam Wam konkurs zdjęciowy. I oto jest!

Miał być bez okazji, ale niedawno blog przekroczył liczbę 50 obserwatorów (wow! myślałam, że się to nigdy nie uda!) więc akurat pokryło się to z konkursem :3 
Bardzo Wam dziękuję za tylu obserwatorów mojego bloga!
Cieszę się, że podoba Wam się to, co robię. :D

Temat to "Lalkowy wypoczynek". 
Nie narzucam co ma się znajdować na zdjęciu i jak zinterpretujecie tytuł, najważniejsze, żeby znalazła się tam lalka lub figurka! Tylko tyle wymagam. :D

Zdjęcia nadsyłajcie na e-mail:

magentasky@wp.pl


Po 23 sierpnia wytypuję zwycięzcę, który otrzyma wiele ciekawych nagród! Między innymi ubranka dla dyniek, miniaturki, być może bransoletki, jeśli uda mi się je zrobić i coś słodkiego! :D

Więc macie mniej więcej miesiąc na zgłaszanie się, serdecznie zapraszam do zabawy, bo jest warto! :3

Oto banerek, który musicie wkleić na swojego bloga:


Regulamin zabawy:

1. Zdjęcie, które nadeślesz, musi być Twojego autorstwa.
2. Musi znajdować się na nim figurka lub lalka.
3. Żeby wziąć udział w konkursie, wklej banerek na swojego bloga i napisz mi o swoim zgłoszeniu w komentarzu do tego posta.
4. Wyślij zdjęcie na e-mail w załączniku, chociaż jeśli będzie inaczej, nie pogryzę przez to. xD Najważniejsze, żeby było w dość dobrej jakości.
5. Możesz zaobserwować mojego bloga, nie jest to wymagane, jednak jeśli się zdecydujesz, serdecznie dziękuję! :D

No to tyle, jeśli chodzi o konkurs. :3

Teraz zdjęcia!
A na nich Loui :3







Bardzo mi się podoba jako taki misio. >w< 


Mam nadzieję, że konkurs się podoba!

Do napisania! :3

7 komentarzy

  1. Zgłaszam się!
    Boże, Loui jest genialna <3 Robisz świetne zdjęcia, lalka ma cudne ubrania. Nie zdziw się, jeśli kiedyś się obudzisz, a jej już nie będzie... xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za piękna lalka. <3 Uwielbiam ją oglądać. :3
    Oczywiście się zgłaszam. ;)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się ;) Ale baner dodam dopiero ok. 29.07, ponieważ aktualnie jestem na wyjeździe.
    Odkryłam teraz twojego bloga, bardzo mi się spodobał :D
    Pozdrowienia,

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się zgłosze, ale zdjęcie i banerek dam w następnym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno wezmę udział w konkursie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, niestety nie mam za dużo czasu na przeczytanie tego posta, ale mam nadzieję, że go przeczytam i wezmę udział w konkursie ;D

    amethyst-time.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Do Loui bardzo pasuje ten sweterek. Wygląda w nim jak malutki niedźwiadek. Jest taką piękną lalką ♥
    Biorę udział w twoim konkursie ;D

    unicorn-bloood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się post, zostaw komentarz!