Nowa Loui

Witajcie! 

Dziś wyszłam na dwór obfocić w normalnym świetle moją Loui, która jak pewnie wiecie (albo i nie) doczekała się nowego wiga! Wig jest prze-ślicz-ny i jestem nim zachwycona, był to chyba najlepszy wybór co do wiga dla mojej panienki. ^_^ Jest długaśny i ma piękny kolor, dodatkowo jest taki mięciutki i sypki..

Zimno dzisiaj strasznie, ogólnie pogoda nie zachwyca, w tygodniu zazwyczaj jak już wracam do domu to jest późno, ciemno i brzydko, nie za fajna pora na zdjęcia. Dzisiaj na szczęście wyszłam wcześniej i udało mi się zrobić to co widzicie niżej. :D Gdyby było lato, wtedy kiedy piszę ten post (godz. 17) byłoby jeszcze jasno.. 
Swoją drogą, kto już się nie może doczekać świąt? Ja bardzo! W głowie mam już świąteczne sesje, chociaż dopiero się zaczyna (a właściwie to jeszcze nie!) listopad. I chcę śnieg, chociaż ta pogoda nie sprzyja zbytnio zdjęciom.. Jak sobie przypomnę, jak rok temu robiłam zdjęcia w śniegu, ciarki mnie przechodzą. :D






Do napisania!

7 komentarzy

  1. Louisa wygląda świetnie w tym wigu! Już na facebook'u komentowałam jej piękny wygląd, jestem bardzo zaskoczona Twoją Panienką i cieszę się z jej metamorfozy, wyszła świetnie! Teraz Loui wreszcie jest taka marzycielska i romantyczna, a chyba o ten efekt Ci chodziło! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, ten wig jest bardzo trafiony! Loui wygląda w nim cudownie. Taka delikatna kruszynka. Strasznie mi się podoba, śliczna z niej Panna! ♥
    Znam ten ból, też kończę późno i nie mam jak zrobić fajnych zdjęć bo brak światła ;w;
    A co do świąt ja również czekam na nie z niecierpliwością! ^w<*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wig, genialnie pasuje do jej uroczej i delikatnej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda piękne. <3 Jeszcze bardziej słodko niż wcześniej (jeżeli to możliwe). :3
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie jej :3 Baaardzo do niej pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda! Ten kolor wiga niesamowicie do niej pasuje i ślicznie komponuje się z jej sukienką. Świetne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  7. oja, oja ale cudowna, nie mogę się napatrzeć! <3

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się post, zostaw komentarz!