Today is a Beautiful Day

Witajcie po zaledwie kilku dniach od poprzedniego postu! 

Dzisiaj zrobiłam trochę zdjęć, na których występuje wreszcie trochę zapomniana Airis w prześlicznej sukieneczce, która dzisiaj doszła od Magu. 
Wygląda w niej uroczo i w ogóle.. jest taka piękna! >.<
 





ta sama poza co poprzednio  XD ale je lubię






Wianuszek jej zrobiłam z wrzosów. ^.^ Ciężko było, ale na zdjęcia przetrwał!

Widziałam, że niektórzy piszą coś takiego, jak historie swoich lalek, ich zainteresowania, charakter.. 
Bylibyście zainteresowani czymś takim? 
Czy raczej sobie odpuścić? xD

Zapraszam do komentowania i do napisania! :3

9 komentarzy

  1. Twoja lalka jest taka śliczna, zakochałam się w jej makijażu ^-^
    A sukienka naprawdę boska ;3

    http://malinowym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne zdjęcia! Tak samo jak lalka. :3
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh... jak ja ją uwielbiam :3 Chciałabym Ci ją tak zabrać XD

    OdpowiedzUsuń
  4. To ostatnie zdjęcie jest wspaniałe !!! Jak wyobrażę sobie małą główkę Twojej "modelki" i jak ciężko było zrobić ten wianuszek to jeszcze bardziej podoba mi się to zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Robisz niesamowite zdjęcia! Szóste jest przepiękne, to kolorowe tło jest naprawdę urzekające <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, jakie ładne, sympatyczne zdjęcia! A Airis w tej sukience i w wianuszku wygląda bardzo uroczo! ~ ♥
    Ja tam bardzo lubię czytać historie lalek, więc jeśli masz chęci to czemu nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! I prześliczna modelka. Ja bardzo lubię czytać jakieś lalkowe życiorysy czy coś.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się post, zostaw komentarz!