Największa w kolekcji//Wyniki candy


Moje czekanie na wymarzoną lalkę dzisiaj dobiegło końca. Nowa lokatorka zaczyna zadomawiać się już u mnie na dobre. :D



Chociaż jeszcze brakuje jej wiga i ciuszków, jest przeurocza. O takiej właśnie lalce marzyłam i pasuje idealnie do planu jaki na nią mam. Nie mogę się już doczekać, aż będę mogła go do końca zrealizować. :3
Moja lalka to BJD Mystic Kids Lillian, u mnie otrzymała imię Sybil po ulubionej postaci z gry, którą ostatnio darzę wielką miłością. Niestety nie mam żadnych zdjęć z odpakowywania, bo robiłam to przy kurierze, żeby mieć pewność, że wszystko jest w porządku. Co nie znaczy, że nie dostała później całej sesji. ;) 

Sybil przyjechała w dużym czarnym pudle owinięta mięciusią, pluszową poduchą. Ma też swoją kartę autentyczności, nieco podobną do tych Pullipowych, z tym, że ta jest trochę mniejsza i mniej "papierowa".





Na szczęście dotarła w bieliźnie, także nie musicie patrzeć na lalkową goliznę. :D

Co jeszcze o niej mogę powiedzieć? Jest bardzo dokładnie wykonana, świetnie pozuje i jest naprawdę urokliwą lalką. Mam nadzieję, że Wam spodoba się tak bardzo, jak i mi. ^^

A teraz czas na drugą część posta.. podsumowanie i wyniki candy!

Do zabawy zgłosiło się 11 osób, każda dostała numerek według kolejności komentarza. 

1. Ao
2. Lalkowy Bałagan
3. Mallija
4. Caroline
5. Pandora'sBox
6. Capricorn
7. Mrowly Mrowly
8. Agridle
9. Rikka
10. Okichi Saito
11. dolllover

Losowanie odbyło się przez stronę internetową i oto wynik!


A więc wygrał numerek trzeci, czyli Mallija!!!

Gratuluję i prosiłabym, żebyś zgłosiła się do mnie na email:
kyuuochan@gmail.com

Reszcie  uczestników serdecznie dziękuję i nie martwcie się, to z pewnością nie ostatnia taka zabawa na moim blogu. :D 

Kolejny post pojawi się, jak moja BJD dostanie swoją perukę..

Do napisania i trzymajcie się!

8 komentarzy

  1. Przegrałam jednym numerkiem, a niech to szlak trafi XD
    Panna jest cudowna, wowowowo <3 Kocham, kocham kocham :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska! :D
    Akurat rozważałam jej kupno, ale z magazynu acbjd zniknęła ta z makijażem, więc podejrzewam, że własnie tu ją będę oglądać ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudowna, nawet jako półnagi łysolek! Jestem ciekawa baaardzo jak ją wystylizujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubiony model xd
    Cieszę się, że będę mogła ją tutaj podziwiać!
    Gratulacje dla zwycięzcy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ona jest przepiękna. Nie mogę się już doczekać sesji zdjęciowych z nią w roli głównej :3 Gratuluję zwycięzcy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest cudowna :3 BJD są kapitalne ogółem.
    A co do wyników-gratuluję~! Mangi i manhwy zawsze spoko cx

    OdpowiedzUsuń
  7. w wianku - niesamowity klimat!!!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się post, zostaw komentarz!